Voiko uskoontullut tehdä syntiä?

Anteeksi Plautilla, olen niin kovasti yrittänyt Diakonille vastausta, eikä mikään toimi. Yritän nyt sinun kauttasi. - Eli Diakoni voi täältä lukea sen.

Sinä, minä ja joku muukin osallistui Helluntaipäivän Kastajaliike-käsitteen (HPK) keskusteluuun ja käsitti mitä ”käsitteellinen” ei kirkko- tai muuhun hengelliseen yhteisööön lukeutuminen tarkoittaa. Se tarkoittaa juuri sitä mitä olen sinulle kohta kymmenen kertaa selittänyt. Pyydän, ettet enää vaadi ”yksityisopetusta” tästä asiasta.

Toistan, että olen jo kaksi vuotta sitten antanut samat selitys-vastaukset nimenomaan sinulle ja joista laitoin kopiot ja koordinaatit, missä ne on luettavissa. Väitit , ettei niistä saa selvää. Tällainen vastailu on tarkoituksellista sekoittamista ja on tunnistettavissa ”sekaannuksen henki”- käsitteellä, mikä perustuu Raamattuun.

Tämä kohta RKK:n katekismuksesta käsiteltiin myös, ei kauan sitten. Perustelin kuinka vain enään nk helluntalaiset lukeutuvat tähän katekismuksen kohtaan, missä ulkopuolelle suljetut määritellään. Vastalauseita ei muilta eikä sinulta silloin tullut. Eli oikeassaolemisen vimmasi ylittää esitetyt tosiasiat. Nyt valehtelija en ole minä eikä HPK-käsitteeseen kuuluvat.

Raamattu on nimenomaan HPK:laisille kirjoitettu ja siellä lukee kuinka vanhurskas voi langeta, mutta nousee jälleen.

Olen yrittänyt tuoda arvostukseni älyntoimintojasi kohtaan! Et kuitenkaan tätä kykyäsi käytä, koska et malta lukea mitä kirjoitan.

1 tykkäys